Minggu, 07 September 2014

Drama Sunda Satu Babak

Diposting oleh Desi Komalasari di 03.10 0 komentar

Kacaritakeun di hiji SMA anu favorit pisan, nyaeta SMA 1 Legok Hangseur murid-muridna teh palinter. Di hiji kelas nyaeta di kelas XI IPS 9 anu murid-muridna teh katelah pinter ngan kalakuanna balalangor, unggal poe pagaweanna teh cocorowokan jeung rame wae. Di kelas eta teh aya hiji murid anu ngaranna Kabayan, si Kabayan teh sok riweuh teu puguh. Lain deui jeung babaturanna Jarwo, si Jarwo mah salain pinter teh kalem deuih. Salain si kabayan jeung si Jarwo di kelas eta ge aya kumpulan awewe anu resep ngagosip. Si Iteung mah bageur, geulis jeung kalem. Beda deui jeung babaturanna, nyaeta si Jubaedah anu sok resep pisan maca buku jeung si Sukinem anu judes jeung tiis sifatna teh. Sahari-harina sok siga ucing jeung anjing barudak eta teh.
Kabayan     : (diuk bari gegeber )
Jarwo           :  Duh hidep ngora keneh ngahuhuleung we , mikiran naon atuh mang?
Kabayan     : Lah kuring mah kieu we mikiran awewe
Jarwo          : ari maneh awewe deui awewe deui
Kabayan     : duh urang teh teu boga wae kakasih hati euy, sakilang beungeut siga Dude Herlino gen
Jarwo          : (kukulutus) beungeut siga pa tarno ge hayang siga dude herlino
Kabayan     : ngomong naon bieu ?
Jarwo          : henteu ah henteu
Kabayan     : yeuh deuleu urang kurang naon coba ? duit loba, tempo (bari ngaluarkeun duitna) saratus rebu, dua ratus rebu ....... jst. Can rapih, ieu karek na dompet nu kahiji yeuh na dompet nu kadua (mawa duit dina dompet ka dua bari diburulukeun)
Jarwo          : gusti, cik urang nyekel tarang maneh (bari nyekel tarang kabayan)
(teu lila babaturan awewena arasup)
Kabayan     : (mulungan duit recehna)
Kabayan     : (tanggah) euleuh naha urang karek sadar maneh geulis teung
Iteung         : maneh keur naon mulungan duit receh ? geus ngamen ?
Kabayan     : ih sanes teung, ieu mah artos si jarwo tuh (bari nunjuk jarwo) jarwo yeuh pulungan duit
Jarwo          : (gegeleneng) lah lumayan jang jajan duitna (mulungan duit)
Sukinem     : lah kabayan maneh jadi ujug-ujug bageur kitu gening
Jubaedah    : ceuk buku karuhun urang pasal 16 ayat 199, lamun lalaki cunihin jeung culamit jadi bageur eta teh tandana aya rasa kadeudeuh kamaneh teung
Iteung         : ngimpi naon urang dibogohan ku si kabayan ? gusti nu agung, amit-amit tujuh turunan moal daek jeung si kabayan mah
Sukinem     : ulah sok kitu, mun jodoh maneh ek kumaha ?
Jubaedah    : ceuk buku karuhun urang pasal 5 ayat 225, ayeuna mah ngomong amit-amit engke mah jadi bogoh
Iteung         : geus lah hayu urang jajan we pusing yeuh urang didieu wae mah
(iteung, sukinem jeung jubaedah indit ka warung)

Jarwo          : ( milu kaluar )
Kabayan     : (metot leungeun si Jarwo) ek kamana maneh ? balikeun duit urang
Jarwo          : ari maneh, tah kop mere ( merekeun duit receh )

Unggal poe kalakuan barudak kelas XI IPS 9 teh hayoh we riweuh, si kabayan sanggeus kajadian mulung duit dina handapeun rok si Iteung jadi boga rasa nyaah ka si Iteung. Ngan si kabayan teh gengsi lamun ngaku ka si iteung, jeung si iteungna judes wae ka si kabayan.

Iteung         : dak kunaonnya si kabayan teh jadi bageur kitu ? urang mah sieun da
Sukinem     : siganamah kateureuy urab hinis meureun
Jubaedah    : ceuk buku karuhun urang pasal 11 ayat 15 mah si kabayan teh sigana mah tidagor kana tralis terus otakna rada ngagiclek
Sukinem     : jiganamah sikabayan tehh,meyeum rasa ka maneh teung..
Jubaedah    : ceuk buku karuhun urang pasal 34 ayat 567 si kabayan teh bener meyeum rasa kamaneh teung..
Iteung         : menyeum meuyeum waelah jiga wae buah ka itung tehh

(Teu lila bel asup )

Drama Kabayan Mengejar Cinta

Diposting oleh Desi Komalasari di 01.57 0 komentar
Drama ini asli karya aku, jadi tolong jangan di copast ya atau bisa cantumin link blog saya. Drama ini di buat pas ada tugas indo wah seru banget bareng WB :)) tapi drama ini gimana kalian meraninnya yaaaa !!!!!


Di sebuah desa yang makmur dan sejahtera, hiduplah satu keluarga yang sangat bahagia. Keluarga itu sedang dilanda kebahagiaan yang besar karena anak perempuan satu-satunya dari keluarga itu akan menikah. Mereka mengadakan pesta besar-besaran, ya bisa dibilang 7 hari 7 malam. Mereka akan menikahkan anaknya dengan seorang pemuda idola di desanya.
Abah : mih… sini cepet !
Mamih : apa atuh abah ? plis deh bah jangan panik kayak gitu, mamih lagi maskeran nih biar nanti pas si Iteung nikah mamih ge ikut cantik.
Abah : iih jijik maskeran siga jurig, kan mamih udah cantik.
Mamih : aih abah, oh ya bah katring siap terus dekorasi udah, penghulu juga udah tapi …….
Abah : tapi apa atuh mih ? kurang duit ? kita kan orang kaya, calm mih.
Mamih : ihh bukan gitu abah, si kabayannya belum kesini buat ukur baju.
Abah : ah gampang, kan ada abah ukur aja badan abah.
Mamih : apa sih ari abah ? sok kecakepan gitu. Iteung !!
Iteung : plis deh mih kita teh bukan di leuweung, kenapa sih teriak-teriak gitu ?
Mamih : kamu tuh gimana, 6 hari lagi kamu mau nikah sama si kabayan tapi si kabayannya belum kesini buat ngukur baju.
Iteung : Terus masalah ?
Abah : bubar we bubar lah ( si abah pergi sambil geleng geleng kepala )
Mamih : yaiya atuh masalah, terus entar si kabayan make naon ?
Iteung : ah da kang kabayan mah mau pake apa juga tetep ganteng, top, the best we pokok namah.
Mamih : yalah, jangan lupa ya entar ajak si kabayan buat ngukur baju mamih mau luluran dulu.
Iteung : ih si mamih meni centil gitu, anaknya yang mau nikah malah mamihnya yang rempong.
               
              6 hari lagi Iteung dan Kabayan mau nikah, bukan hanya mereka yang sangat sibuk tapi orang tua dari iteung juga ikut sibuk untuk pernikahan anaknya, maklumlah iteung kan anak perempuan satu-satunya. Tapi disela persiapan itu, iteung merasa gelisah, tidak tenang dan galau. Ya mungkin bahasa kerennya andilau ( antara dilema dan galau). Iteung pun menceritakan kegalauannya pada Kabayan.
Iteung : (menelpon kabayan ) Hallo kang ! kang, nanti kerumah ya soalnya kata mamih mau diukur baju buat entar kita nikah. Jangan lupa siah, yaudah dadah akang sayang.
Kabayan : assalamualaikum ! Assalamualaikum !
Iteung : walaikumsalam, eh akang. Masuk yuk. Duduk kang, iteung ambilkan minum dulu ya. Akang mau apa ? panas, anget, dingin ? manis atau asem ? oh ya mau air putih, kopi, susu, sirup, atau jus ?
Kabayan : Buka warteg aja sekalian neng.
Iteung : ih masbuloh ? sirik aja si akang, jadi mau minum apa ?
Kabayan : akang mau es jeruk tapi jeruk nya harus mateng, terus pak es nya harus udah beku sempurna, gulanya 2 sendok aja jangan lupa diaduk ya
Iteung : lah si akang mah ek minum ge meni aya resepnya segala.
Kabayan : buat akang ini neng.
Iteung : ini kang di minum
Kabayan : kenapa sih neng murung gitu ?
Iteung : ( Senyum )
Kabayan : akang buat salah ya ?
Iteung : ( geleng-geleng )
Kabayan : terus kenapa ?
Iteung : iteung teh bingung kang, iteung masih gak tenang tentang pernikahan kita.
Kabayan : bingung ? gak tenang kenapa ? kan akang disini sama iteung.
Iteung : iya kang, iteung gak tenang takut kalau pernikahan kita ada gangguan atau apalah
Kabayan : iteung gausah khawatir, akang bakal terus  setia sama iteung yaudah biar iteung gak sedih lagi akang punya sesuatu buat iteung.
Iteung : apa kang ?
Kabayan : ( gitar-sempurna )
Iteung : ih akang so sweet deh
Kabayan : buat iteung apa sih yang engga, nah kayak gitu dong kan kalo senyum lebih cantik
Mamih : Eh eh eh malah bobogohan, mamih nungguin buat ngukur baju kalian malah pacaran. Abah ni liat anak kamu !
Abah : keun atuh mih ah, kaya yang gak pernah muda aja. Yaudah kabayan diukur jug.
Kabayan & Iteung : (senyum lalu pergi )

                Iteung sama kabayan emang pasangan yang serasi, ga heran kalau mereka selalu pacaran tiap saat. Keluarga iteung bukan satu-satunya yang mampu di desa Kahuripan tapi disana juga ada seorang janda kaya, cantik, pokoknya dia jadi incaran tiap lelaki di desa itu. Janda tersebut mempunyai seorng anak lelaki, semua kemauannya selalu dituruti oleh ibunya. Makanya sifatnya jadi tidak menyenangkan.
Tomcat : mamih !!!
Hasenam : kenapa ?
Tomcat : mam, duit aku udah abis nih minta lagi dong.
Hasenam : kemarin kan mamih udah kasih 1 juta, kamu kemanain ?
Tomcat : biasa, aku jajanin, belanjain, sama dibagiin. Kita kan orang kaya masa kalah sih sama si kabayan terus si iteung ituh tuh.
Hasenam : kamu tuh harusnya nyari istri masa mau kaya gini terus
Tomcat : aku tuh ganteng, nanti juga cewek – cewek pada dateng nyaperin ngapain di cari.
Hasenam : yaudah nih uangnya jangan dipake sembarangan
Tomcat : masa Cuma 500rb, ini mah beli permen juga dapet 3 mih. Lagi kenapa ? pelit amat
Hasenam : nih 500rb lagi, mamih mau nyalon dulu ya.
Tomcat : oh ya mih, aku lupa buat makan gimana ?
Hasenam : kamu pesen apa aja yang kamu mau nanti mamih yang bayar
Tomcat : ok mih 

                Beruntung banget kan jadi Tomcat, terlahir dikeluarga kaya. Tapi disekitar kegembiraan keluarga iteung & kabayan serta NY. Hasenam ada sebuah keluarga yang kayanya jauh dari kata harmonis. Mereka selalu berantem, mulai dari masalah duit, perselingkuhan atau hal-hal lainnya.
Udin : kamu tuh ya tiap hari ngajak ribut
Ebah : kamu duluan yang mulai, geus kolot ge ganjen keneh wae
Udin : ganjen naon ?
Ebah : eta hp ge meni di password pasti selingkuh
Udin : ehh suka – suka atuh
Ebah : tuh kan pasti selingkuh jeung si janda ya ? ngaku aja
Udin : gausah fitnah, ngan temenan sama Ibu hasenam mah kan anaknya temen si Gotik
Ebah : ah alesan, ngapain atuh temenan meni bbman tiap hari. Aku juga tau kamu teh sok ketemuan sama dia pake bawa-bawa anak segala
Udin : sotoy nih sotoy, kamu juga ngapain kerumahnya si Abah ?
( gotik melihat dari balik pintu )
Ebah : aku mah Cuma mau ngurusin pernikahan si Iteung
Udin : terus ngapain pake ngobrol berduaan, kan yang ngurusin teh udah banyak gitu.
Ebah : sok aja kamu mah nuduh aku padahal yang selingkuhnya juga kamu.
Udin : ari itu kamu sama si abah ngapain hah ?
Ebah : aku mah lagi ngurusin pernikahannya si kabayan.
Udin : meni segitunya, emang kabayan anak kamu apa ?
Ebah : ihh ari akang, dijaga atuh omongannya kalo kedenger tetangga bisa jadi fitnah
Udin : ah masa bodo
Ebah : kamu mah udah salah ga mau ngaku lagi, teu boga kaera ih
Udin : yaudahlah cerai we
Ebah : yaudah 

                Gotik adalah anak dari pasangan Ebah dan Udin, dia tidak mau orang tuanya bercerai. Hatinya yang sudah hancur karena pernikahan orang yang dia suka yaitu kabayan, ditambah orang tuanya yang akan bercerai. Gotik pun memilih untuk bermabuk-mabukan.
Gotik : ( bayangan orang tua berantem ) , (ditambah mabuk-mabukan)
Tomcat : Gotik !
Gotik : eh tomcat
Tomcat  : kamu lagi ngapain di sini ?
Gotik : ah kepo kamu, sana jauh-jauh
Tomcat : aku temenin ya
Gotik : ga mau, aku maunya kang kabayan bukan kamu
Tomcat : kabayan deui kabayan deui, apa sih lebihnya kabayan ? kalo ganteng, gantengan aku terus kalo kaya ya udah jelas Tomcat yang menanglah.
Gotik : kamu ganteng ? iya gangguan telinga
Tomcat : ayolah tik, aku tuh udah suka sama kamu dari dulu tapi kamu apa-apa kabayan
Gotik : ah udah sana, aku lagi pusing nih
Tomcat : hmm kamu mau ga biar ga pusing ? pokoknya kamu bakal ngerasa enjoy deh
Gotik : hah ? dimana ? emang bisa ?
Tomcat : bisa dong, sama tomcat mah apa sih yang ga bisa
(Tomcat ngajak Gotik untuk berduaan )

Ada kesalahan di dalam gadget ini
 

Desi Komalasari Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez